آترین ناناز آترین ناناز ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

♡♡آترین ترانه زیبای زندگی ما♡♡

آخ جون 9 ماهه شدم

1390/7/23 22:14
نویسنده : مامانی زهرا
206 بازدید
اشتراک گذاری

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 

سلام

           امروز خیلی خوشحالیم هم من

            هم مامان جون شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےوهم بابا جونشِکـْـلـَکْ هآے
 خآنومے

               آخه امروزماهه شدم

               خدا رو شکر خطر رفع شده

               حدودا دو هفته دیگه به دنیا میام

          مامانی و بابایی دارن لحظه شماری میکنن

          همش میگن:

           این نی نی گولوی ما چه شکلیهhttp://s1.picofile.com/file/6397086516/asking07.gif

           خاله ها  وعمه ها هم

                      که همش خواب منو میبینن

                      تو خواب همشون

                    هم چشم آبیم هم موهام بلونده

          حالا بذارید به دنیا بیام

          بعد میفهمید که چقدر ناز و بلا هستمشِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے                  

                                    

                    Orkut Scraps - Angels         تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد 
موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com

           

     

       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله سارا
24 مهر 90 22:59
مبارکه عزیزم همه مشتاقانه منتظر ورود شما هستیم.حاکم کوچولو.اگه میدونستی چه مامان خوبی داری خودت واسه اومدنت بیشتر روزشماری میکردی.ایشالله که مامانی ی حمل آسون و بیخطر پیش رو داره .
دوست دارم خاله.


ممنون خاله جون شما همیشه به فکر من هستید انشاالله به دنیا امدن دلبند گلت رو جشن بگیریم