آترین ناناز آترین ناناز ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

♡♡آترین ترانه زیبای زندگی ما♡♡

عکس سونوگرافی

1390/7/29 1:02
نویسنده : مامانی زهرا
258 بازدید
اشتراک گذاری

 

              

 

                           این عکس منه

                                                                                  

             

 

             این عکسو وقتی مامانی پیش دکتر رفته بود

             یعنی دقیقا روز شنبه ٢٣مهر گرفتم

              اون موقع بیدار بودم 

             خیلی هم گرسنه بودم 36_1_51.gif

              آقای دکتردستمو نشون مامانی بابایی داد شِـــکـْـلـَکْ هــآے 
خــآنــــــومـے

              آخه داشتم اونو میخوردم 

              خیلی خوشمزه بود

              بعدم در همون حالت این عکسو ازم گرفتن

              اون گرد کوچولو دستمه که تو دهنمه

              تازه صورتم هم نیمرخه 

              یه کم دقت کنید میتونید تصور کنید 

       Mommy To A Future Princess picture

     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله هدي ياسي زر زر و لوبياي سحرآميز
1 آبان 90 12:03
مبارككككككككهههههههههههههههه


ممنون خاله جون
خاله هدي ياسي زر زر و لوبياي سحرآميز
1 آبان 90 12:13
خيلي خوشگلههههههههه! اما خودمونيم من كه نفهميدم كجا به كجان ولي حتماً خيلي خوشگل و خوردنيه به خصوص اينكه يه دخمله


حالا یعنی فهمیدید دیگه خاله جون
خاله سارا
1 آبان 90 13:30
معلومه خاله از حالا شکمویی ها.


چه کار کنم خاله جون دست خودم نیست