آترین ناناز آترین ناناز ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

♡♡آترین ترانه زیبای زندگی ما♡♡

گوشواره نگین سفید

1391/2/31 13:30
نویسنده : مامانی زهرا
495 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس بهار

                    

 

امروز بردمت دکتر برای اینکه کلی لاغر شده بودی

دکتره دخملمو معاینه کرد وگفت افرین به این دخمل

 ملوس که ارومه

بعدش واست قطره اهن وزینک ومولتی ویتامین نوشت

وقرار شد یک ماه دیگه ببریمت که چک بشی واسه

وزنت

بعدش یهو یه چیزی تو ذهنم جرقه زد به خودم گفتم

بهتره گوش اترینمو سوراخ کنم

به دکترت گفتم اونم قبول کردو بعدش یه جفت گوشواره

نگین سفید رفت تو گوش مخملمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

                   ایشالله مبارکت باشه سوگلی

 

 

اما واست از باباییت بگم:

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

فکر میکردم با این کار سوپرایز میشه اخه بهش نگفته

 بودم اما باباییت کلی غصه خورد که خودم به تنهایی

این کارو کرده بودم ومنم کلی شرمنده شدم اما بهش

قول دادم که هرکاری خواستم بکنم اول بابا گلیتو در جریان

بذارم

                                                                                                                                                          

                 تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
21 خرداد 91 14:31
نازي تپلي مباركههههههههه. ماشااله چقدر بزرگ شدي خوشگله


مرسی خاله