آترین ناناز آترین ناناز ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه سن داره

♡♡آترین ترانه زیبای زندگی ما♡♡

آمدیم خانه

1390/8/22 22:56
نویسنده : مامانی زهرا
169 بازدید
اشتراک گذاری

 

              

امروز بعد ده روز امدیم خانه خودمان ومن کلی گریه کردم

حس غریبی بود انگار برای اولین باری بود که اینجا بودم

خودم تغییر وتحول را حس کردم

به باباییت گفتم دیدی دو تا رفتیمniniweblog.com

 

 

 وسه تا برگشتیم     niniweblog.com

باباییت هم میخندیدوباز هم خدا رو شکر کردیم که همه چیز

به خیر وخوشی سپری شد والان توگل نازم کنار مایی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله سارا
23 آبان 90 1:02
مامان زهرا عکس
مامان آرینا
23 آبان 90 1:43
سلام.قدم نورسیده مبارک.
وای خدا چه نازه .
خوشحال می شم به ما سربزنید.


ممنون حتما سر میزنیم
خاله هدي ياسمين زهرا
23 آبان 90 3:14
به منزل خودتون خوش اومدين
انشااله هميشه وقتي ميرين با يكي اضافه برگردين
زهرا خانم قدم دختر خوشگل و گلت مبارك باشه. مادر شدن هم مبارك باشه. انشااله ساليان سال كنار هم شاد و سلامت زندگي كنين


ممنون خاله جون