آترین ناناز آترین ناناز ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

♡♡آترین ترانه زیبای زندگی ما♡♡

آترین بازیگوش

1390/9/25 23:13
نویسنده : مامانی زهرا
240 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامانی

 امروز من وتو وبابایی شال وکلاه کردیم که بریم مهمونیniniweblog.com

اونم خانه بابای بابایی یعنی آقایی

      

     

 آخه باباییت وخواهر زاده هاش وبرادر زاده هاش هر جمعه اونجان

واسه بازی

از اونجایی که عزیزم بازیگوش شده تو خونه اونها اصلا نخوابیدی

وهمش ورجو وورجه و اخم میکردی

عمه هاتم فکر میکردن که درد داری

ولی اونها نمی دونستن که عزیزم فقط بازیگوش شده

وبه صداها حساسniniweblog.com

 

 

     

 

خلاصه بعد از کلی گریه کردن جنابعالی برگشتیم خانه خودمان

بعدش من نفسمو گذاشتم توی تختش که لالا کنه یهو چشمای   آترین

 جونم میخکوب شد به آویز بالای تختش niniweblog.com

انگار اولین باری بود که اونو میدیدی

منم چراغو روشن کردم وآویزتو کوک کردم اون میچرخیدو تو هم

ذوق میکردی عزیزم

این اولین باری بود که توجه تو رو به اسباب بازیهات میدیم

الهی مامان فدات شه عزیزم

     

     

     

     

     

 

 

                  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

غزل
26 آذر 90 10:41
من که فکر میکنم حتی وقتی آترین جوووون اخم میکنه بازم خوشمزس!!! درست عین شکلات


من خودم قند و نباتم شکلاتم شکلاتممممم
امین
26 آذر 90 22:29
بین عروسکهات خیلی خوشگل مشکل شدی گوگوجی پوپوچی:
خاله هدي ياسمين زهرا
28 آذر 90 8:42
من مرده اين پستونك خوردنتم خوشگل خانم
خاله سارا
29 آذر 90 13:54
امان زهرا بچه رو اینطور خوشل میکنی میبری بیرون چشم میخوره ها بعد میگی هی گریه کرد.


مرسی چشماتون خوشکل میبینه